ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ.

Ο λογος ειναι για την προσφατη αποχώρηση μου απο την κατασκευή κυψέλης.

Εχω μαθει στην ζωη μου να ειμαι τιμιος και αληθινος.

Υπηρχαν λογοι που το εκανα αυτο,και δεν θα ηθελα σε καμια περίπτωση να  φανω αχαριστος σε φιλους και γνωστους μελισσοκομους.

Και κατι που ειναι πολυ σημαντικο για μενα...

Ο ΜΗΤΣΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΛ.6936804606.

Οποιος θα σας παρει τηλ.και λεει οτι ειναι "ο εαυτος μου" λεει ψεματα.

Ετσι για βαλουμε καποια πραγματα στην θεση τους.

ΜΗΤΣΟΣ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...