ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΛΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ..ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ-/- ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ.


Αυτό το μήνυμα μεταδόθηκε από τις τοποθετήσεις των περισσότερων ομιλητών, που συμμετείχαν την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου στην ημερίδα για τη μελισσοκομία, την οποία οργάνωσε η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Ανατολικής Αττικής.

Παρόλο που οι εξαγωγές στον κλάδο της μελισσοκομίας παρουσιάζουν αύξηση τα τελευταία χρόνια, αν συνυπολογιστούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ελληνικής ποιότητας και αναλυθούν τα δυνάμει περιθώρια που υπάρχουν για τους παραγωγούς και επιχειρηματίες, διαπιστώνεται πως υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά που μπορεί να γίνει.

Χαρακτηριστικά, αξίζει να σημειωθεί πως το 90% των προϊόντων μελιού που κυκλοφορούν στο εξωτερικό είναι μονοανθοφορικής παραγωγής, ενώ το ελληνικό μέλι είναι από φυσικού του 100% πολυανθοφορικό, από όπου προκύπτει και η μεγάλη διαφορά στην ποιότητά του.
Την ίδια στιγμή το 50% του μελιού που εισάγεται στην Ελλάδα είναι βουλγαρικής παραγωγής και ο καταναλωτής δεν είναι ενημερωμένος και σε θέση κατανοήσει την διαφορά.

Οι θεματικές ενότητες των ομιλητών, κάλυψαν ζητήματα επιστημονικού, επιχειρηματικού, θεσμικού και παραγωγικού ενδιαφέροντος με μία άμεσα κατανοητή και χρήσιμη για τον μελισσοκόμο προσέγγιση.

Οι επιστημονικές αναλύσεις καθηγητών και ερευνητών, έδειξαν για μία ακόμη φορά πως, όπως και στο λάδι, η Ελλάδα παράγει την κορυφαία ποιότητα μελιού και μελισσοκομικών προϊόντων, χάρη στην βιοποικιλότητά της και τα κλιματολογικά της πλεονεκτήματα, όμως την ίδια στιγμή βρίσκεται αρκετά βήματα πίσω συγκριτικά με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως προς την πλήρη αξιοποίηση αυτού του «φυσικού πλούτου».

Ο καθηγητής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Θρασυβούλου τόνισε πως «οι αιτίες για την σημερινή κατάσταση γύρω από την προώθηση των ελληνικών μελισσοκομικών προϊόντων δεν είναι ούτε το υψηλό κόστος, ούτε η ποιότητά τους, αλλά ούτε και ότι τα προϊόντα αυτά δεν έχουν ταυτότητα.
Οι αιτίες», όπως και αρκετοί ομιλητές υποστήριξαν, «μάλλον βρίσκεται στην αδράνεια, ιδιαίτερα γύρω από ζητήματα διαφήμισης, μάρκετινγκ, οργάνωσης και ολοκληρωμένης έρευνας αγοράς.»

Αγροτικα
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...