ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕΝ XANEIΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Ειδα σημερα ενα μηνυμα απο τον φιλο μας Θαναση στο ονομα, απο την Αθήνα.
Μου ελεγε οτι εχει οικονομικα προβληματα ο ανθρωπος,οπως ολοι μας πιστευω,
και πως θα κοψει την συνδρομή του με το ίντερνετ,διοτι δεν εχει χρηματα.

Διαβαζε λεει τα νεα,διαφορα μελισσοκομικα,και περνούσε καποιον ελευθερο χρονο που ειχε
στον υπολογιστη.
Λεει λοιπον,"" τωρα δεν θα μπορω Μητσο,να διαβαζω αυτα που γραφεις και δεν μπορω εκτος και απο σενα να διαβαζω και αλλους συναδέλφους που γραφουν για μελισσοκομικα θεματα.""

Φιλε Θαναση,μην αγχωνεσαι με τετοιου ειδους θεματα,δεν χαθηκε ο κοσμος δα!!
Ενταξει γραφω καποιες φορες καποια θεματα,με τα λιγα που ξερω,διοτι δεν θεωρω οτι ειμαι και κανενας μεγαλος μελισσοκομος  και καθηγητης, που θα σου δωσω πολλα πραγματα για τα μελισσια που εχεις.

Θελω και εγω πολύ δρομο ακομη για να ερθω στην κατασταση να λεγομαι μελισσοκομος.
Ζουζουνοτροφος ειμαι,οπως λεει ενας αλλος φιλος στην περιοχη μου.

Θελω και εγω πολλα καρβελια και αρκετη δουλεια,και επιπλεον πολλες σφαλιαρες μελισσοκομικες,
για να αποδειξω πρωτα στον εαυτο μου οτι γνωριζω καποια πραγματα.

Βεβαια υπαρχουν μελισσοκομικα περιοδικα που μπορεις να διαβαζεις,και δεν εχω κανενα προβλημα να με παρεις τηλ.και να σου πω οτι νεο κυκλοφορησει την τελευταια εβδομαδα.

Για να θεωρησει καποιος τον εαυτο του μελισσοκομο πρεπει κατέμε να φτασει στο επιπεδο του φιλου μου εδω,
για να εχει ανεση απο χασουρες και χρηματα να γυρναει τα μελισσια,χωρις να σκεπτεται τα εξοδα.
Επιπλεον το καλυτερο σεναριο ειναι να εχεις βρει την πειρα και τις γνωσεις απο τον πατερα σου,καποιες υποδομες,και εκει πανω να συνεχισεις με περισσοτερη προοδο.
Εγω ξεκινησα μονος μου,και ακομα οι σφαλιαρες οι μελισσοκομικες ειναι εντονοτατες!!

Ετσι λοιπον μην τα βαζεις με τον εαυτο σου και στεναχωριεσαι,γιατι η οικονομικη κριση ακομα θα παρει πολλα χρονια απο την ζωη μας,και σιγα σιγα και εγω που ακομα εχω τηλ.στο σπιτι καποια στιγμη δεν θα μπορω να το πληρωσω.
Αρα μαζι ειμαστε.

ΜΗΤΣΟΣ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...