ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ....ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ.

Οταν ειχα γραψει μια αναρτηση στις 19 ΦΕΒ.2011 !!
για τους μικροοργανισμους,ΕΔΩ,
 οι ποιο πολλοι,
εκαναν τα αρνητικα σχολιά τους, οτι δηθεν δεν ειναι 
κατι το ενδιαφερον,λεω διαφορα κτλ.ΕΔΩ



Διαβαζοντας το έγκριτο μελισσοκομικο περιοδικο ΒΗΜΑ,
βλεπω ενα αρθρο απο τον κ.Λευτερη Παναγιωτακη-χημικο-μελισσοκομο,
και διαπιστώνω οτι πλεον εχουν αρχισει και κανουν θεραπεια σε μελισσες.!!


Μπραβο μου,θα πω εγω,οσο αλαζών μπορει να ειμαι,διοτι ακουσα την κ.Κερασια
η οποια μου εστειλε ενα μηνυμα, μιλησα μαζι της,και πηρα το ρισκο να κανω αναρτηση,
λεγοντας οτι θα πρεπει να εξεταζουμε πολλα πραγματα,γιατι οχι και τους μικροοργανισμους.


Βασικα ειμαι αισιοδοξος οτι θα προχωρησει η ερευνα,
και οτι καποια στιγμη με ενα ψεκασμα θα εξαφανιζουμε ασθενειες οπως ειναι 
η σηψη και η νοζεμιαση.


Πιστευω οτι για να δημοσιευτει στο ΒΗΜΑ,ο κ.Παναγιωτακης εχει κανει και 
τις δικες του ερευνες.


Προσωπικά τον ευχαριστω και ευχομαι καλα αποτελεσματα για το καλο ολων μας,και παντα να εχουμε ανοιχτο μυαλο.




                                      ΜΗΤΣΟΣ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...