ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2011

ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ MARKET ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΣΕΓΕΣ.


Μεγαλώνει το δίκτυο των καταστημάτων της, παρά τη γενικότερη οικονομική δυσπραγία η αλυσίδα σούπερ μάρκετ "ΕΠΙΛΟγη", που λειτουργεί υπό την ΠΑΣΕΓΕΣ, εδώ και μερικούς μήνες. Το κοινό υποδέχθηκε με τις καλύτερες των διαθέσεων τα ποιοτικά συνεταιριστικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να καθίσταται επιτακτική ανάγκη λειτουργίας πιο πολλών καταστημάτων, για να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών.
Παρά την οικονομική κρίση, τα soft discounts σούπερ μάρκετς διατηρούν τη σταθερά ανοδική τους
πορεία στο λεκανοπέδιο της Αττικής, αποτελώντας... βήμα για τα αγροτικά προϊόντα των παραγωγών
από συνεταιριστικές επιχειρήσεις της χώρας. Πάράλληλα, κάνουν πράξη το σλόγκαν "από το χωράφι στο
ράφι", την πατρότητα του οποίου διατηρεί η ΠΑΣΕΓΕΣ και συγκεκριμένα ο πρόεδρός της Τζανέτος Καραμίχας.

Σ΄' αυτό το πλαίσιο μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή ανοίγει τις πύλες του στο κοινό ένα ακόμα κατάστημα, αυτή
τη φορά στο ίλιον, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, έως τις 20 - 25 Σεπτεμβρίου δυο νέα ακόμα καταστήματα θα λειτουργήσουν, στο Καματερό και στην Αργυρούπολη (πρόκειται για το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας).

Σημειώνεται ότι ως ώρας λειτουργούν τρία καταστήματα, σε Αργυρούπολη, Κολωνό και Κορυδαλλό, με την ανταπόκριση του κοινού να είναι εντυπωσιακή, παρά την κρίση.

Επενδύουν σε σούπερ μάρκετ
Κεφάλαια που ξεπερνούν τα 3,80 δισ. ευρώ διέθεσαν για την υλοποίηση επενδύσεων οι οργανωμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο διάστημα 2002-2010.

Το ποσό αντιπροσωπεύει το 63% των συνολικών επενδύσεων που πραγματοποιήθηκαν στο λιανεμπόριο τροφίμων γενικότερα, παρότι οι οργανωμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεων του κλάδου.

Μάλιστα, όπως αναφέρει ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Ερευνας
Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε σχετική μελέτη του, «οι επενδύσεις αυτές δεν έχουν
επιδοτηθεί και αφορούν το σύνολο της χώρας με μεγάλη διασπορά στην επαρχία εξαιτίας των πανελλαδικών δικτύων καταστημάτων».

Οι επενδύσεις αυτές κατανέμονται σε διάφορες κατηγορίες με την πλειοψηφία (τα 2/3 περίπου) να αφορά την
τεχνολογική και οργανωτική αναβάθμιση των δικτύων καταστημάτων των αλυσίδων, με στόχο την βελτίωση της
παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας, μείωση του κόστους εφοδιασμού και νέες υπηρεσίες στους καταναλωτές.

Αλέξανδρος Μπίκας

mpikas@paseges.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...