ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Η ΟΧΙ??? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

Το θεμα που με προβληματιζει ειναι το ανοιγμα μελισσων.


Δηλ. καπου καποιος ο οποιος περναει κοντα απο μελισσια, εχει την ταση να ανοιγει μελισσια για να δει τι εχουν μεσα και για να τονισω οχι για κλεψιμο,αλλα να δει τι εχει ο μελισσοκομος που τα εχει.



Το θεμα δεν μου ηρθε τωρα, αλλα καθε χρονο ειδικα τετοια εποχη, εχω αγχος για το εαν καποιος θα ανοιξει τις παραφυαδες, και με το προβλημα να κοψουν την μαννα.


Ηδη εχω απωλειες απο αυτο το θεμα και το λεω γιατι οντως ανοιξαν τα μελισσια στην περιοχη Μεγαρχη, η οποια περιοχη εχει να κανει και με πολλες κλοπες.


Στις παραφυαδες εγω βαζω ενα πλαστικο καλυμα για να μην κρυωνουν,αλλα και αλλα σημαδια που ξερω μονο εγω.
Το προβλημα ειναι μεγα για μενα εφοσον ο κοπος παει χαμενος μονο και μονο για να δει καποιος τι εχει μεσα η κυψελη.
Λειπαν τα σακουλακια απο τις κυψελες που σημαινει οτι ηδη ανοιχτηκαν καιρο πριν με αποτελεσμα το κοψιμο της βασιλισσας.


Περιμενω απαντησεις και να συζητησουμε το θεμα.


ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Η ΟΧΙ???




                                             ΜΗΤΣΟΣ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...