ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Διαβασα την αναρτηση του Melissocosmos και ηθελα και εγω με την σειρα μου να πω οτι
Ευχαριστουμε τους ανθρωπους που ανταποκριθηκαν ,

τον Αρχαγγελο στην Μυτιλήνη








και την Παναγια την Πορταιτισσα στην Ι.Μ ΙΒΗΡΩΝ  για την προστασια τους .
Φιλε μου Στελιο εγω δεν εκανα ΤΙΠΟΤΑ , και μακαρι απο εδω και περα
να πανε κατ'ευχη .
Θελω να ευχαριστησω αυτους ιδιαίτερα τους φιλους μας που πιστευω οτι
ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ !
Ειχα και εγω προβληματα και ξερω τι θα πει να εισαι στα νοσοκομεια .
Εξου και τα 2 παιδια που εχω και τα ονοματα τους ειναι
Αγγελος & Μιχαηλ ..
Μακαρι να μπορουμε να βοηθαμε φιλοι μου ας ειναι και κατι μικρο .
Δεν ειναι κακο να δινουμε αυτο το μικρο χερι βοηθειας , διοτι στους αλλους ειναι πολυ !


ΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΜΕΛΙ ΛΗΘΑΙΟΝ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...