ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Εδω και 1 χρονο περιπου ακουμε συνεχως για λιτοτητα, μας φορτωνουν στην πλατη μας, δηλ.
μας "ξεφορτωνουν" συνεχως, φορους ,αυξησεις ΔΕΗ,ΟΤΕ κτλ.,και παει λεγοντας.




Μηπως δεν καταλαβαινει κανεις τι γινεται εξω??
Μηπως δεν βλεπουν οτι τα μαγαζια κλεινουν , και ειδικα στα Τρικαλα που ειμαι εγω κλεισαν
τα 40% των καταστηματων??

Πως θα αγορασουν τροφιμα οι καταναλωτες? Λεφτα δεν υπαρχουν.



Eκτος απο αυτα εχουμε και τα καυσιμα καθε τοσο με απεργίες.









Εχω πελατες "πελατες μου" οπως ελεγε ο Βεγγος που αγοραζαν 10 κιλα μελι για το χρονο,
και τωρα παιρνουν 2,1 κανενα.
 Παλικαρια υπαρχουν και αλλοι εκτος απο τους απλους πολιτες, δεν συμφωνειται??
Ολο σφαλιαρες τρωμε!! Ελεος.





Εχουν ξεκινησει οι Ελληνες οπως το 60,και συνεχως φευγουν για αλλες πατριδες, και σε λιγο
καιρο θα ακουνε






Στελιο Κατζαντζιδη και θα βουρκωνουν!!


  ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!
   δεν θελω να σας αγχώνω αλλα βλέπεται η επικαιρότητα,!!


ΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΜΕΛΙ ΛΗΘΑΙΟΝ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...