ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΙ ''ΛΗΘΑΙΟΝ'' . ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ....ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ - ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ - ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ --//-- meli.li8aion@hotmail.com τηλ.6936804606

Σάββατο, 7 Αυγούστου 2010

ΞΑΝΘΙΑ Η ΚΟΚΚΙΝΗ??

Ξανθια η κοκκινη? η μηπως ανοιχτοχρωμη?
Βγηκε απο το κελι?? Γενναει? οχι?? Γιατι
Μηπως εχω βαροα ?τι ειναι αυτο>?
Δεινει νεκταρ ο τοπος ? δεν ? να ταισω ?τωρα ?πότε?
ΟΛΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΚΑΝΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ
Βιβλια,εξοδα πηγαινα στο μελισσοκομο που μου πουλησε
2 μελισσια.
Μετα ηθελα να φτιαξω εγω μονος μου,ποτε γινεται?
ΠΩΣ? θα βγει καλη? ΑΝ δεν βγει?
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (που ακομα κανω δηλ).
Μεχρι και στον υπνο μου εβλεπα κοκκινες ΒΑΣΙΛΗΣΣΕΕΕΣΣΣΣ!!!!!!!



Ρωτουσα θυμαμαι εαν αλλαζει το χρωμα μηπως φταιει κατι?


Πως να κοψω?ΑΜΑΝ αυτες οι παραφυαδες, μου ειχαν γινει μπελας!!
Εφτανε η εποχη για κοψιμο και μαλλον το παθαινα εγω!!!
Μπελας μεγαλος.Μετα πηγαμε στη βασιλοτροφια, θα πιασουν? δεν επιασαν ΓΙΑΤΙ?
Και δωστου παλι απο την αρχη,και κατι φταιει,να βγαινουν οι μανες και να κοιταω τη γεννα
και δωστου παλι απο την αρχη.ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
Και η γυναικα να λεει,ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ? ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΕΣ.
Εγω να λεω ,<θα φερω λεφτα>
Και η απαντηση <ναι καλα δωσε μερικα ακομα και στο τελος δεν θα εχουμε να φαμε>

Μα θα φερνω μελι θα τρωνε αυτο!! ελεγα

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΡΙΧΝΕ ΚΑΜΙΑ!!


ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ οτι πολλοι απο εσας εχετε τετοια προβληματα
Εμεις ειμαστε οι κουβαλητες ,αυτοι που φερνουν χρηματα στο σπιτι,
και τι εισπρατουμε? ΑΜΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ !!!!
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ
ΕΝΑ ΑΛΛΟΟΟ ΘΗΡΙΟ!!!!!!

ΑΥΤΑ λοιπον εχει η μελισσοκομια μεχρι και σημερα.
Τι να κανουμε θα πορευτουμε οπως εχει,


ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Α!! ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕΣ!!!!!

                                              ΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΜΕΛΙ ΛΗΘΑΙΟΝ


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...